fredag den 23. september 2011

Rod med rod på


Om fredagen har jeg fri, men det er endnu ikke lykkedes mig at få læst noget på denne dag. Det er ligesom om læsning ikke rigtig passer ind på en fredag. Jeg læste til gengæld det meste jeg skulle i tirsdags, så nu mangler jeg bare lidt fonetik, som jeg nok burde få kigget lidt på i dag - eller bare i løbet af weekenden. Hurra for at udsætte alting til sidste øjeblik!
Men lige nu virker det også vigtigere at få ryddet op, for jeg kan næsten ikke holde ud at være hjemme, når der ser ud som der gør i disse dage. Så det tror jeg, jeg vil bruge dagen på i stedet for!

(Kryds fingre for, at jeg snart får en kaffedate i hus, ellers bliver det da verdens kedeligste fredag...)

1 kommentar:

Janne B.T. sagde ...

Det synes jeg er fair! En ugentlig fridag skal der være plads til, så man ikke får studiefnidder :)