tirsdag den 20. september 2011

Disney og Genette og også lidt Plambeck

Jeg har i dag læst Genette om arketeksten og genrer og Dy Plambeck-digte og drukket kaffe af min Disneyland-termokop, som desværre er revnet i kanten - ikke mange måneder efter, at jeg ellers var i Disneyland Paris og kunne have købt mig en ny! Det er slet ikke fair!

Derudover er jeg slet ikke rigtig blevet rask, jeg tror måske bare jeg lod som, da jeg drak lækre drinks og øl på Pixie i fredags. Sådan er det bare altid. Nu har jeg bare ondt i halsen, og det ødelægger lidt mine løbeplaner i disse uger.

Til gengæld er jeg virkelig god til at få læst. Har lige læst en hel digtsamling, bare lige sådan (altså til undervisningen - men det er først i næste uge). Yay me! Og nu laver jeg spelt-risotto med tomat og bacon. Det får I lige en opskrift på senere, og især hvis det lykkes.

Har I haft en god weekend? Jeg har mest bare spillet japanske computerspil med Jesper, og så nogle weekender skal man jo også have en gang i mellem.

2 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Hvad er det for nogle japanske spil? (Siger hende, der søger tidsfordriv). Jeg ved ikke hvad jeg har lavet i weekenden. Helt ærligt, dagene flyder sammen :P

Cecilie L. sagde ...

Kirby's Epic Yarn til Wii og Mario Cart :)