lørdag den 10. september 2011

Italienske bolcher fra Hamburg




Jeg forsøger at læse fonetik, men nøj hvor er der bare meget at læse og hvor er det svært for en dansker at høre/sige forskel på buses og buzzes eller dies og dice - prøv selv at sige dem højt - det lyder ens, ikke? Nogen burde give mig en tur til USA i fødselsdagsgave, ellers lærer jeg det jo aldrig! Nåmen for at komme tilbage til emnet, så fik jeg de her italienske bolcher af min mor, som hun købte i Hamburg i weekenden (meget internationalt!). De forsøder lige min fonetiklæsning lidt... dog faktisk en anelse svært at udtale engelske ord med bolcher i munden.

2 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Det er sjovt at tænke på, at jeg kunne have studeret netop det, var jeg ikke droppet ud af engelskstudiet igen :)

Cecilie L. sagde ...

Jeg kan måske godt forstå du droppede ud... ;)