mandag den 17. december 2012

Kvalmende meget jul

Nåmen, Jesper og jeg er virkelig julefans. Jeg synes også det er lidt romantisk, fordi vi jo som nævnt mødte hinanden op til jul, så alting omkring vores første dates var meget, meget julet. Det er vores lejlighed også i denne måned:

Adventsstage og lys fra Føtex. Synes det var en god og simpel løsning :)

Kubus er ikke vores adventskrans, som hos så mange andre. Men den måtte godt få lidt pynt alligevel. Julemand fra Sverige i baggrunden.

Lys og peberkager

Juletræ fra Balders Plads (de har studierabat!) og pynt lavet af vores søde venner.

Lebkuchen-hjerte fra Berlin, fra mig til Jesper. Lebkuchen er tyske julekager, der smager virkelig godt og holder evigt. Man kan forresten få dem i Netto. (Bare ikke så flotte her.)

Mine fine juleophæng fra Butik NØ har fået en fast plads på vitrineskabet.

Barndomsminde på vitrineskabet.

Engel fra min barndom og hjerteguirlande som min veninde har lavet til mig.

Guirlande over bøgerne.
Nu vil jeg skynde mig i seng og lade som om min hals er helt rask og frisk, for jeg nægter at være syg to gange i december!

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Haha, juletosset er den bedste form for tosset, man kan være :D
Jeg har også godt med pynt, selvom jeg har forsøgt at begrænse mig.¨

- Anne

Cecilie L. sagde ...

Ja! Jeg har slet ikke forsøgt at begrænse mig ;)