tirsdag den 9. oktober 2012

Sportskageinspireret lagkage med ribs og æblemos


Se hvad jeg fandt! Et billede fra den første moderniserede sportskage, jeg lavede. Jeg har ikke opskriften på denne her, men jeg er ret sikker på, at det er næsten den samme som i forrige indlæg, men med ribs og æblemos i stedet for jordbærcreme. Og så er der hakket mørk chokolade i pynten også.

Jeg kan huske, at kagen blev lavet ud fra Stop spild af mad-konceptet, da det var kort tid efter min fødselsdag, og jeg havde masser af lagkagebunde, piskefløde, chokolade, nødder og bær tilbage fra åh nej der er ikke nok kage til alle-indkøbene op til fødselsdagen. Det blev til denne laglage, som jeg så inviterede Jesper og min far og hans kone over til.


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den ser altså rigtig lækker ud

Cecilie L. sagde ...

Det var den også :)