søndag den 31. oktober 2010

Sverige + fødselsdagsselskab


I efterårsferien var jeg, udover alle de andre ting jeg lavede, også en lille tur i Sverige. Der fik jeg det her fantastiske lakridschokolade, som jeg virkelig kan anbefale, at man i det mindste bare prøver at smage. Ikke alle kunne lide det, men det kunne jeg! Prøv!

Lige nu er jeg i fuld gang med at planlægge min fødselsdag, som er på lørdag. Jeg har inviteret lidt flere mennesker end jeg har siddepladser (ok, mange flere), så det bliver meget spændende. Er i gang med at optælle til hvor mange personer engangsservice jeg efterhånden har fået købt, og jeg tror jeg er ved at være der - mit køkken er nemlig så småt, at der ikke er plads til både lagkagetallerkner og en kande kaffe!

Menuen (fra kl. 15-nat) står på:
- Hjemmebagte boller (bagt og frosset ned tirsdag og tøet op fredag aften)
- Lagkager (avocado og choko/banan)
- Grøntsagsstave og snacknødder
- Gryderet med ris og hjemmebagt brød
- Chokoladekage

- Drikkevarer: kaffe, te, kakao, øl, vin, sodavand

Hvad synes I? Er der noget, der mangler? Jeg vil jo nødigt have, at mine gæster går sultne hjem... Men jeg gider heller ikke bruge en formue på arrangementet - for jeg har ingen penge syet ind i madrassen.

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Chokolade med lakrids lyder lækkert, så det er ikke fordi jeg ikke gerne vil smage det, men hvor får man fat i det? :)

Cecilie L. sagde ...

Vi købte det bare i et svensk supermarked :)