onsdag den 27. juni 2012

Tilbage fra byernes by

Det er selvfølgelig Hamborg. Jeg kan ikke se, hvad det ellers skulle være? Det eneste, der manglede var lidt godt vejr. Men jeg hører, at I også manglede det herhjemme? Men, fat mod! De lover sol og 20 grader på lørdag! Og her er lidt billeder af min yndlingsby, at the moment.

Vi hepper selvfølgelig på Tyskland i fodbold. (Eller jeg gør, efter Danmark røg ud, for jeg er kvart tysker (og lidt belgier...))

En fin svampedame i St. Pauli.

Virkelig gode sodavand fra min yndlingscafé Panter i Markstrasse, Sternschanzen.

Ravioli fra økosupermarked. Serveret i lejligheden i St. Pauli, som vi lejede gennem Airbnb - ret smart ordning, hvor man lejer folks lejlighed, mens de ikke er hjemme.
Senere poster jeg lige lidt flere billeder, fx nogen fra en fantastisk havnerundfart i containerhavnen. Nu skal jeg lige puttesove lidt. Jeg er nemlig ved at arbejde en masse af fra da jeg læste til eksamen, så ingen fridage til at komme sig over rejsen på. Men det går nok også lige :)

Ingen kommentarer: