fredag den 1. juni 2012

Nørrebro med festtøj på

Så blev det Distortion-tid igen på Nørrebro, og jeg lagde an til at hade høj musik og fulde mennesker i min læseferie, goddamnit. Nå. Men efter at have sikret mig en eventuel soveplads hos min far (ringede og forsikrede mig om, at de ikke kunne høre musik nogle steder fra), og gjort klar til at være kedelig og se tv-serier, kom jeg i tanke om noget: Jeg elsker Nørrebro. Jeg elsker festivaler og glade mennesker og Roskilde-agtig stemning og musik og øl og vimpler i alle regnbuens farver og og og... måske jeg alligevel lige måtte gå ned og kigge på det? Så med en (læseferievenlig) sodavand og et kamera i hånden, tog jeg alligevel ud i gaderne.

Folkets Park

Blågårds Plads

Konfetti

Blågårds Plads, madbod

Nørrebrogade

Nørrebrogade

Nørrebrogade

Kiosk, Nørrebrogade

Fælledvej

Fælledvej
Jeg var hjemme igen før midnat, og man kunne slet ikke høre larm her oppe på femte. I morges var Nørrebro pænt og rent. I er ok alligevel, Distortion.

1 kommentar:

Anne sagde ...

Sjovt - det ligner slet ikke København. Meget stemningsfulde billeder.