søndag den 25. december 2011

Et udvalg af juletræer

Når man er skilsmissebarn får man lov til at holde jul to gange den 24.: Om morgenen og om aftenen. Det foregår naturligvis på skift hos min mor og far.

Her er morgenjuletræet hos min mor:

Den store pakke var til mig! Muahaha... :) det var en stor cykelkurv til ladet på min cykel!

Her er aftenjuletræet hos min far:

De opmærksomme læsere vil bemærke, at det er den samme stjerne på begge træer. Den fik vi allernådigst lov til at låne med hjem til min far, hvor der endnu ikke er indkøbt en ny stjerne.

Vi havde en dejlig dag med gaveudpakning både til morgenmad, frokost og aften. Ikke dårligt. Jeg har, udover cykelkurven, fået Mumi-tegneseriebøger, Mumiskåle, Min kamp 4 (Knausgaard), Zoo-årskort, abonnement på RUM og BoligLiv, gavekort til klipning og en foto-coffeetablebook om Havana. Dejligt!

I dag skriver jeg opgave, hvilket nok også kommer til at dominere resten af julen... as always.

Jeg håber I har haft en rigtig dejlig jul! :)

Ingen kommentarer: