onsdag den 3. august 2011

Løb for livet... og gratis sko

Hej. Jeg blev lige opslugt af sommeren i et øjeblik, mens der pludselig var gået lang tiden uden blogindlæg, selvom jeg endda har flere feriebilleder klar, som jeg glæder mig til at spamme jer med. Lige nu får I dog lige kun et enkelt billede af mine nye løbesko. Dem har Stine skaffet mig. Hun bloggede nemlig om, at hun var med i Danoruns løbeundersøgelse og derfor fik sponsoreret sko og løbeur. Det lød som en ret god idé, når man gerne vil i gang med at løbe, men ikke har nogle sko, og det dermed har stoppet en fra at begynde i laaaang tid. Så jeg tog da lige til Aarhus for at blive undersøgt (og finde ud af, at ens krop er alt for gammel... dumme vægt-ting!) og få gratis gaver. Som dog skal leveres tilbage, hvis man ikke mindst løber 52 gange på et år og husker at uploade data fra løbeuret til deres hjemmeside. Og det må jeg jo så gøre, for skoene er virkelig lækre og løbeuret appellerer til min glæde for gadgets.

Formålet med undersøgelsen er at se hvordan løbeskader opstår, men det betyder dog ikke, at man har større risiko for skader, hvis man deltager, heh. Jeg vil ikke opfordre flere til at melde sig til, af den simple grund, at de vist er ved at have de 1000 deltagere, de skal bruge.

Jeg tror jeg starter med at løbe på fredag, for i dag var jeg til body combat (kampsport møder aerobic) og lege ninja, så nu skal man krop nok lige hvile. I lang tid.

4 kommentarer:

Xenia sagde ...

Hehe, ja bodycombat plejer gerne lige at kræve et par dages restitution efterfølgende ;)

Stine sagde ...

Juhu, du kom med! Så skal vi være venner inde på vilober. Jeg kan kun to ;)

PS Sig lige til, hvis du finder ud af at få uret til at vise kalorieforbrug.

Cecilie L. sagde ...

Xenia - oh yes.. hehe.

Stine - Ja, jeg skal lige finde ud af det hele :) Meget teknisk!

Janne B.T. sagde ...

Det var smart :) Og en god måde at motivere sig selv til løb på. Og så er farven da vist ikke at kimse ad ;)