onsdag den 17. august 2011

Jeg elsker Køge (lidt)

Jeg fandt lige et par enkelte billeder fra street art-udstillingen i Køge. Jeg tog dem med min telefon, i mangel af bedre. Mig og spejlrefleks' krise er stadig ikke helt ovre, så det er også derfor de sidste feriebilleder ikke er kommet endnu (æææærgeligt, tænker I, ik'? Ik'?!) - nå men, her er lidt fra Køges museum for kunst i det offentlige rum (KØS). Begge billeder er fra den del af udstillingen, som er placeret på havnen. Det var for øvrigt en virkelig fin udstilling, selvom jeg faktisk synes det er sjovere at gå en tur i København og selv spotte gadekunsten. Men så får man jo ikke set Køge! (Og det vil man godt. Der er fint. Og Grundtvig ligger begravet der.)

Måske er jeg blevet mindre småskør af det babyboom, der i øjeblikket hersker i blogsfæren og på mit arbejde, men jeg fik pludselig det indfald, at ovenstående ligner et gravid-billede. Det er det ikke. Én voksen ting ad gangen ;) (Den voksne ting jeg i øjeblikket bakser med, hører I snart mere om. Forskellige ting skal bare lige på plads, før jeg blogger om det.)

Forøvrigt. Det sker oftere og oftere, at jeg glemmer, at det her er sommerferie og ikke hverdag, selvom jeg kun arbejder 15 timer om ugen. Det er lykkedes mig at lave alt muligt andet også, så jeg aner ikke, hvordan jeg skal få tid til det der universitet igen. Så kan man jo prise sig lykkelig for, at man er KU-studerende, så et fuldtidsstudie betyder seks timer om ugen. Hurraaa.

2 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Det er så nice med de få uni-timer. Men er sikker på, du nok skal få det hele til at passe sammen, når du kommer i gang igen :P

Og babyboom i blogland? Hvad snakker du om? *englesmiley*

Cecilie L. sagde ...

Jeg synes det er keeeedeligt... jeg gad godt have 10 timer måske. Det ville være passende.

Jaaaah. Hehe.