tirsdag den 17. maj 2011

Sweet fourteen

I dag er jeg 14 år gammel. Først overtalte jeg min kæreste til at sove længe, så han vist næsten kom for sent på arbejde. Så overspringshandlede jeg blogs og twitter og facebook hele formiddagen (måske som reaktion på mangel på dem forleden dag?) Så lod jeg det løbe koldt ned ad ryggen, da jeg læste dagens indlæg på AmarOrama, som mindede mig om gamle spooky historier fra forladte lokaler på universitetet. Og som i ved, os 14-årige, vi elsker spøgelsesagtigt drama! Nå. Langt om længe (efter at have sat håret om og om igen... aaaaltså, er det virkelig moderne med tørklæde i håret, eller er det bare mig, der elsker det?) cyklede jeg over til min mor for at skrive opgave. Her har jeg indtil videre formået at spilde pålægschokolade og tørre det godt og grundigt af i min hvide trøje. Og derudover intet andet. Ingen opgaveskrivning. Ingen læsning. Ingenting fagligt, siden fredag eftermiddag. Måske var min veninde ikke helt dum, da hun spurgte om jeg mon ikke ville få skrevet lidt mere, hvis jeg bare engang i mellem slog internettet fra...

Ps. No offence til nogen som helst på 14. Mine fordomme er kun baseret på, hvad jeg husker fra da jeg selv var 14.

3 kommentarer:

Stine sagde ...

Jeg er vist også tit fjorten år... men lige i dag er jeg ret voksen og får rent faktisk arbejdet. Men afleveringsdatoen nærmer sig også lige lovlig hurtigt!

Du skal nok nå det hele :)

Cecilie L. sagde ...

Hah, jeg lukkede lige firefox i 3 kvarter og skrev en hel sides opgave imens!

Du er sej, og du skal nok også nå det!

Xenia sagde ...

Det er fordelen ved at skrive projekt i grupper, som vi jo gør på RUC - det er ikke altid ligeså nemt at overspringshandle ;D

Jeg har forresten givet dig en lille award - du kan se den på min blog :)