onsdag den 11. maj 2011

California dreaming


Min mor kom i går hjem fra USA-tur og havde selvfølgelig købt det halve af landet med hjem som gaver. Og så fik jeg lige lidt dejligt amerikanske blade, som bliver en god overspringshandling. Jeg er måske allerede startet lidt på den overspringshandling, for jeg ved allerede, at hende fra Gossip Girl køber rigtig mange kjoler. Jeg købte heldigvis allerede 3 kjoler i sidste uge, så nu behøver jeg ikke løbe ind til byen og efterligne hende, nej nej.

Og så har jeg lavet en smoothie, fordi min müsli var muggen - hvad ligner det? Det er aldrig sket før! Min smoothie består af blandede frosne bær, blomme, banan, havegryn, mynteblade og mælk. Tænkte jeg hellere måtte komme med opskriften, da nogen har søgt på "morgenmadssmoothie" og er kommet frem til min blog. Så nu ved du det, anonyme blogsurfer :)

I dag vil jeg tage min Support Japan-t-shirt på (fra USA), mine nye blå converse (fra USA) og mine nye øreringe (fra USA) og hoppe ud i vejret (fra Danmark...) og direkte ud på universitetet - ingen svinkeærinder! Udenom Strøget og butiksfælderne. Jeg ved jeg kan!

Rigtig god dag til jer også :)

Ingen kommentarer: