søndag den 24. april 2011

Livet = godt

Luftballoner ved søerne i København i dag... fik helt et chok da jeg så dem! De fejrer åbenbart 200 år med luftballoner!

I dag har jeg været til påskefrokost hos min farmor og farfar. Hver påske samler de hele familien (og den er stor!), og så går vi ud i skoven og samler æg, som et par påskeharer har lagt... og så går vi tilbage og spiser verdens største og lækreste sammenskudsgilde med alt godt på brød. Så får vi slikæg og så sidder vi for det meste bare i solen og drikker kaffe og nyder foråret, som jo gerne titter frem til påske. I år var det jo så varmt, at vi også kunne spise frokosten ude - og det er vist første gang nogensinde! Ret vildt.

Jeg har fået masser af sol de sidste par dage, hvilket jeg også kan mærke i kinderne her til aften. Så nu skal der bare slappes af og nydes den sidste tid af ferien. Det har nu været dejligt!

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Det ser flot ud med alle de luftballoner!

Vi spiste også påskefrokost ude i går, men jeg kan altså huske, at vi også gjorde det sidste år. Men helt ligeså varmt har det nok alligevel ikke været.

Linn sagde ...

Hvor er det et fedt billede. Det gad jeg godt se live, sådan noget!