tirsdag den 19. april 2011

Klistermærkeamok


Her kommer endnu et af de indlæg hvor man er overbevist om, at bloggeren har fået noget gratis, siden hun roser et produkt til skyerne på den måde. Men sådan er det altså ikke - bortset fra at, jo, jeg fik min dymodims gratis, men det var altså af min mor. Nå :)

Men den er bare så sej! For det første er der selvfølgelig designet: Fantastisk! Og så er der funktionaliteten: Endnu mere fantastisk! Gæt hvor mange af mine ting, der har klistermærker på nu? Rigtig mange!

Den bruger et hav af batterier, men til gengæld holder de ret længe, så jeg synes nu at det er helt okay. Det er endda billige batterier jeg har i den. Og jeg har skrevet masser af klistermærker ud :)

I dag har været en god dag, for jeg har købt en ny cykel! Den gamle blev selvfølgelig stjålet efter, at jeg havde stylet den med ny kurv, øv øv. Jeg havde også lige brugt en formue på at få den repareret, men den var altså også en gammel og vel brugt cykel. Nu har jeg købt en helt ny cykel, som efter sigende skulle være noget af det bedste på markedet: Batavus. Den ser sådan her ud: 
Så blev der ikke nogen ny computer til mig i denne omgang, da pengene fra min Mac-opsparing altså måtte gå til den lidt dyre cykel. Til gengæld har jeg stadig en Mac, som i hvert fald virker med strømstik i, og en lille bitte pc til skolebrug. Helt fint, egentlig :)

Nu er spørgsmålet bare om jeg kan lade være med at sætte et lillebitte "stjæl mig ikke"-klistermærke på cyklen - men jeg tror nu jeg nøjes med en ekstra lås. AT I BARE VED DET, DUMME CYKELTYVE!

4 kommentarer:

Anne Mette sagde ...

Du skal have sådan en kæmpe fucker lås der vejer mere end cyklen! POW!

Alexia sagde ...

Den er jo PINK!! Nøj hvor er den fin! Ville også gerne have sådan en så jeg kunne gå amok og sætte klistermærker på alt! :D

Cecilie L. sagde ...

AM - Ja, præcis!

Alexia - I know :D

Line sagde ...

Super fin cykel. kh Line.