onsdag den 2. januar 2013

Festligt nytårsindlæg

Jeg har jo lovet højt og helligt, at det her ikke skulle være en ren gravidblog, som samtidig med det lange, tunge gravidindlæg, får I også lidt billeder fra nytår:






Jeg endte med at tage en blå kjole fra min mor på - og en del af aftenen også denne flatterende hat af crepepapir - vi havde nemlig en lille quiz med indbygget hattebygning.

Jeg var en dygtig gravid og holdt mig vågen hele festen igennem til de sidste gæster gik halv fire. Jeg drak sammenlagt ét glas champagne - et halvt til dronningens tale (hørt i radioen, fordi DRs streaming selvfølgelig frøs) og et halvt klokken 12 sammen med kransekagen. Ellers holdt jeg mig til alkoholfri øl, danskvand, flydende æblekage (som jeg døbte min alkoholfri velkomstdrink med æblemost, danskvand, vanille, ingefær og små stykker æble - ret godt!) og et meget lille glas af verdens ækleste børnechampagne, som ellers havde lokket så fint med Disneyprinsesser på etikken. ADR!

Derefter glædede jeg mig til at sove så længe jeg ville - hvilket så selvfølgelig blev smadret fuldstændig af naboens amokfest, som varede til kl. 7. Jeg er ret sikker på, at deres højtalere stod lige op ad vores seng. Må man egentlig godt bede en nytårsfest skrue ned? Jeg var virkelig i tvivl og endte med ikke at gøre det.

GODT NYTÅR! :) Havde I en god aften monstro?

2 kommentarer:

Bitten sagde ...

Det lyder ellers hyggeligt :) Til en anden gang kan jeg kun anbefale den alkohol"fri" champagne ved navn FRE - den smager i hvert fald ikke syntetisk, som jeg er sikker på, at din børnechampagne gjorde :P

Var også selv dygtig og holdt mig vågen til omkring klokken 4, men det var kun, fordi jeg skulle med en dum natbus hjem...

Cecilie L. sagde ...

Den vil jeg helt klart gå efter næste gang :)

Jeg havde netop valgt at være vært nytårsaften, fordi jeg ikke orkede transporten hjem, men jeg havde ikke kalkuleret med nabofester!