tirsdag den 31. juli 2012

Højskolen på landet

Hej blog. Og undskyld jeg har forsømt dig. Der er ikke noget som sommeren, der kan få mig væk fra computeren og ud i vejret - det skulle måske lige være et sommerkursus på Testrup højskole. Der har jeg nemlig lige tilbragt en ret fantastisk uge i selskab med blå himmel, grønne marker, inspirerende mennesker, virkelig god mad og hovedet fyldt med barndomsminder, så jeg kunne skrive et ret personligt essay.

Her er ugen som den ser ud, når man lover folk ikke at lægge billeder af dem ud på diverse sociale netværk. Jeg regner med at blogs hører ind under her, så nu får I bare kedelige billeder af højskoleidyl.








Jeg havde egentlig tænkt mig, at nu hvor jeg lige fik genvakt min skrivelyst, skulle jeg til at skrive lange blogindlæg igen. Men det er vist en udviklingsproces, og jeg skal lige finde mig til rette som blogger. Det kan vel godt tage de 2-3 år det foreløbig har taget, ikke?

Nej?

Ingen kommentarer: