tirsdag den 4. oktober 2011

Sensommerefterår i billeder

Jeg har aldrig set dagene løbe så hurtigt som de gør i øjeblikket. Heldigvis får jeg åbenbart brugt kameraet på min telefon flittigt, så weekenden kan beskrives med billeder:

Jespers forældre var på besøg, og de havde flotte gulerødder i mange farver med fra deres Aarstiderne-gård.

Se hvor flotte de sort-lilla gulerødder er, når man skærer dem i skiver! Ren grøntsagskunst.

Uuuuh, lejlighedskigning! Vi må nemlig gerne låne penge af den flinke bank, Lån & Spar, til en lille, billig lejlighed - så der bliver researchet på livet løs. Og i morgen skal vi ud og se på noget pænt i Nordvest og tænke lidt over om vi mon vil bo der. Jeg glæder mig! (Det er for øvrigt ikke den på billedet.)

Skoven ved Holte gør sig til.

Ravnsborggade pynter sig med en fugl.

Ps. Det slog mig lige, at jeg ikke vil tagge dette indlæg med 'stress'. Nogen har nemlig lært mig, at man godt kan have travlt uden at stresse (man skal bare gøre sig lidt umage, og det hjælper helt klart, hvis solen skinner.)

Ingen kommentarer: