tirsdag den 23. november 2010

Pangfarveshopping

Jeg har været ude og købe billige og flotte ting til december: Bloklys til adventskrans fra Tiger (ja, jeg mangler lige kransen, men satser på at få fat i noget gran og en bakke og så'n), rød holder til kalenderlys fra Notre Dame (mangler også stadig kalenderlyset, der var ikke mange flotte tilbage inde i byen!), julepynt fra Butik NØ (okay, det var måske ikke særlig billigt, 30 kr/stk, men de er flotte og jeg vil se om jeg ikke kan lave nogle flere selv!), lille notesbog til bogprojektet og elastikmappe til arbejdspapirer fra Søstrene Grene.

Konklusionen er vist, at jeg skal en tur til i butikker. Næste gang ENDNU tidligere på dagen - der er allerede masser af julestress i butikkerne... Ekspedienten i NØ sagde endda, at der havde været kunder og spørge efter julepynt siden oktober. Argh.

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Hvad er planen med den der notesbog? Det ser så fint ud :)

Cecilie L. sagde ...

Det er der jeg skriver alle de bøger, jeg gerne vil læse - delt op i danske, engelske og andre lande :)

Den kostede kun et par kr. i Søstrene Grene!