mandag den 27. juni 2011

Det længe ventede blogindlæg, hvor Cecilie endelig beviser, at hun er et positivt menneske

Mmh lækker morgenmad sammen med regninger! (Og et billede af en lyserød tallerken til Janne. Jeg har dem også i en anden version, dem kan du også snart få et billede af :))

Soooooool! Det er sommer! Termometeret siger 20 grader og kl. er ikke engang ni endnu! Det bliver varmt i dag! Hurra!

Jeg har fået TO nætters komplet uforstyrret nattesøvn. Håndværkerne kom først kl. OTTE i morges! Weeee :)

2 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Haha! Elsker selvironien. Jeg kan ellers godt lide brok, det er lige min stil :P Tallerknerne er virkelig fine! Er lidt (læs: meget) misundelig. Vi nøjes med kedelige hvide i firkantet version, men det skal jo også være noget manden kan leve med :)

Cecilie L. sagde ...

Tak :) Jeg er også spændt på om de får lov til at overleve, når jeg en dag flytter sammen med Jesper. Men han er heldigvis ret frisindet med hensyn til den slags... håber jeg!