tirsdag den 31. maj 2011

Tættere på blogosfæren

Forleden dag fik jeg en award, i dag har jeg vundet ovenstående armbånd (eller et der ligner det) i en give away. Jeg bliver så blog-agtig efterhånden! Armbåndet har jeg vundet hos Mejse, som har en rigtig fin blog, som helt klart er et besøg værd. Det ville den også være uden give away - faktisk anbefalede jeg min mor at læse den allerede før give away'et - i mit forsøg på at få hende til at læse blogs. Jeg synes nemlig Mejse har en rigtig fin stil, og det er hyggeligt at kigge ind hos hendes lille familie.

Tusind tak, Mejse! :)

I dag har jeg været på universitetet i en meget stor del af af dagen, og det er kun lykkedes mig at forøge min opgave med et par sider. Til gengæld har jeg rettet og slettet og læst og læst - ting som der jo også er en del af processen, men jeg hader bare når man ikke får et synligt resultat ud af arbejdet. Hm. Heldigvis fik jeg Jesper til at læse den snart-færdige opgave igennem, og han sagde mange pæne ord om den. Så det var rart :) Nu vil jeg spise pandekager, for den slags kan Mejse også inspirere til...

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

det er skisme et fint armbånd, heldige asen sådan at vinde det!

god fornøjelse med pandekager og opgaven :-)

Cecilie L. sagde ...

Ja, det er bare så flot! Hun er dygtig, hende Mejse :)