onsdag den 18. maj 2011

Uuuuuuuuh (på den ikke-spøgelsesagtige måde)

Jeg har fået min første award! (Nej, vent. Det er løgn. Der var nemlig engang, hvor jeg havde en stor og velbesøgt Harry Potter-fanside, tro det eller ej, og den fik en del awards. Men det er altså meget, meget, meget, MEGET lang tid siden. Men hey, sådan lærte jeg html, og hey, sådan fik jeg senere smarte, smarte studiejobs foran næsen på andre :)) Nå. Men jeg har fået en rigtig, nulevende award for min nulevende blog af nulevende Xenia. (Ok ok, det sidste "nulevende" var kun med for effektens skyld. Selvom hun nu er ganske nulevende. Sorry. Sidespor.)

Her er en beskrivelse af min nye, fine award: "The Liebster Award is designed to bring well deserved additional recognition to those bloggers with less than 300 followers. If you receive the award, link back to the blogger that nominated you and nominate 3 more blogs."

Jeg synes det er fantastisk sødt, og det får man næsten til at glæde mig over, at jeg ikke har over 300 followers. (Næsten blev der sagt, følg mig så!)

Nå, men så skal man jo til at nominere tre andre blogs med under 300 followers. Hmmm. Okay så:
  • ...på nye eventyr - lyserøde farveklatter, skæv mode, københavnerstemning og fototure. Faster Fis har det hele og mere til.
  • The home of Miss Topping - madsnak, babysnak, kærestesnak, lejlighedssnak, psykologistudiesnak og mere snak. Janne snakker om lidt af hvert, og jeg lytter gerne!
  • Copenhagen Photos - min gode veninde tager RIGTIG mange billeder af sit (og mit) elskede København, ser mange film og har i det hele taget fingeren på bylivets puls.
Det spændende bliver om de tre søde piger er søde nok til at klikke ind på min blog og finde deres awards... gnæg gnæg. (Og om jeg er tålmodig nok til ikke at afsløre det alligevel, også selvom de ikke lige får læst min blog i dag.)

4 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Hvor er du sød, tak for awarden :D Bare for at være på tværs ligger jeg pr. princip ikke rigtig awards op. Hehe! Det er ikke for at være uhøflig, det er bare fordi at nogen gange ender det med at der er 5 der sender den samme på forskellige tidspunkter, og så bliver det noget værre rod. Men jeg takker, for jeg læser også med her (som du kan se), selvom jeg pt. ikke rigtig får kommenteret.

Ps. Nice humor!

Cecilie L. sagde ...

Det er helt fint, synes jeg :) min award kommer kun med frivillige krav!

fasterfis sagde ...

Wuuooop, tak skal de have! Jeg vil gerne takke gud og fædrelandet... Ej for pokker, der gik lige oscar i den der.. Jeg vil nøjes med at takke dig! Især for de sjove finhedsord om min bette blog.
Jeg ser lige om jeg sender videre, jeg har lidt award kriller for tiden, men jeg er rigtigt rigtigt glad for at have fået den!

Copenhagen Photos sagde ...

Det kommer helt uventet. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Det er godt, jeg havde skrevet en lille ting ned, just in case:
Mine forældre har altid støttet mig.
Og så vil jeg bare sige: Se mig nu! Til alle de haters, der har snakket shit;-)

Jeg linker videre! Kram