fredag den 25. marts 2011

Nok er nok


I denne uge blev der plads til (i tilfældig rækkefølge): to praktikmoduler, to arbejdsdage, tre timers medieundervisning, to timers gaveindkøb, tre timers cykling i Nordsjælland uden stedsans, tre timers hygge med min farmor og farfar, tre timers læsning og forberedelse til praktik, to timers generalforsamling på uniradioen og et par smålure.

Der blev ikke rigtig plads til mig. Men til gengæld var det sjovt, hårdt, lærerigt, spændende, hyggeligt osv.

Her til formiddag har jeg fri, og jeg slapper af alt jeg kan og prøver at nyde farverne i min lejlighed, når nu solen selvfølgelig ikke vil skinne lige i dag.

Jeg har det der stress, og jeg håber så uendelig meget, at det forsvinder igen.

2 kommentarer:

amarOrama sagde ...

Stress skal bare skride skal det.

Cecilie L. sagde ...

Ja tak :)