mandag den 13. december 2010

Christinias julemarked igen-igen

Hvert år i december tager jeg ud til Christianias julemarked i Den Grå Hal og kigger lidt. Jeg når altid at blive lidt klaustrofobisk og finder aldrig rigtig noget, nok af samme grund, men i dag fandt jeg alle de her fine ting:

Det er så svært at finde nogle seje t-shirts, synes jeg. Men den er da virkelig fin!

Juleophæng med fisk og en guldsmed, og en indisk pynteting af en art.

Og så har jeg forresten fået juleferie fra studiet. Det er dejligt!

3 kommentarer:

Stine sagde ...

Det er da nogle søde ting, man kan få der :) Hvorfor bliver du klaustrofobisk? Jeg har aldrig været der.

Cecilie L. sagde ...

Fordi der er så mange mennesker og så lidt plads... men mange fine ting :)

Line sagde ...

jeg kan godt forstå hvorfor du bliver lidt kaust. Fin t-shirt.