onsdag den 21. august 2013

Shopping med sjælden god samvittighed



Det her med babytøj er vist noget, der skal læres. Jeg synes hele tiden vi skifter mellem at have aaaalt for meget tøj i en størrelse til næsten intet i næste størrelse, fordi babyen pludselig powervokser og springer 68 over på et par sekunder. Og vi havde ellers masser tøj i 68, så jeg følte mig helt parat. Men så var hun pludselig 69 cm til fem måneder-undersøgelsen, og det er allerede over en måned siden... Så here we come, størrelse 74!

Vi var på megaudsalg i Sverige tidligere på sommeren, så vi havde lidt at starte på. Og så var jeg på vej i H&M, men endte alligevel på loppemarked og i mødrehjælpens butik i Jægersborggade. Og det er da smart! Man kan sagtens gå amok, for det er hverken synd for miljøet eller ens pengepung. Det er klart min nye favoritform for shopping!

1 kommentar:

Lotte sagde ...

Der er loppis i Willemoesgade på lørdag. Der plejer faktisk også at være en masse lækkert (østerbro-agtigt) babytøj. For jah - hvorfor bruge 120 på 1 stk tøj, når man kan få 12-15 stykker for det samme!