fredag den 30. januar 2009

Klar, parat, start, NU!

Så er jeg efterhånden ved at komme ned på jorden igen, efter at have været hjemme et par dage.

Heldigvis er der masser af gode ting ved at komme hjem. I dag fik jeg den sidste karakter jeg ventede på: For min medieopgave om Friends. Der fik jeg også 10! Det var så mit tredje 10-tal på universitet. "Så nu går du efter 12-tallerne?" som min far sagde, ikke uden lidt stolthed i stemmen. På mandag skal jeg til introduktion på mit nye arbejde, ooog på tirsdag starter 4. semester!

Jeg sidder lige og udfylder et ret fint skoleskema, jeg fandt på nettet (Her - er det ikke oldschool? :D), og jeg kan se, at den kommende tid bliver travl for mig. Jeg skal arbejde mandag og tirsdag (15 timer om ugen). Tirsdag har jeg undervisning fra 10-14, torsdag 12-15 og fredag 10-16 (dog med en enkelt mellemtime i mellem). Derudover skal jeg også læse til timerne og skrive opgaver. Ret meget for en som mig, der plejer kun at gå i skole og ellers bare have fri. Meeen sådan er det virkelige liv jo desværre ikke. Og det er nok meget fornuftigt snart at tage en pause fra mit SU-lån.

Nå, jeg skal videre i min jagt efter pæne mapper til reolen. Always redecorating :)

Ingen kommentarer: