onsdag den 14. januar 2009

foto-update

Her lidt billeder fra den sidste tid... :)

Guilty pleasures et par dage før jul. Mmmh...

Da skilsmisser og rodede kældre har det med at skære lidt ned på mængden af julepynt måtte vi den 24. om dagen sætte os ned og producere lidt selv. Jeg lærte hermed at kræmmerhuse er ultimativt dumme, men at hjerter med lidt tålmodighed godt kan lade sig gøre. Især hvis man klipper dem rigtigt først.



Her et par dage før vi tager afsted til det store fantastiske udland... LA! Jeg blev som sædvanlig syg så snart jeg havde afleveret den sidste opgave, så nu prøver jeg at spise det væk inden vi skal flyve. Flyvning og stoppet næse passer bare rigtig dårligt sammen.

Glædelig januar til jer også! Nu skal jeg til møde på min mors fritidshjem for at hjælpe dem med at modernisere deres hjemmeside lidt. Hjælpe som i = ekstra penge til ferien! Hurra :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du prøver at spise forkølelsen væk med chokolademüsli :)