mandag den 27. maj 2013

Hvorfor har de ikke opfundet

- den selvgyngende barnevogn?

- dynebetrækket med snore indeni, der kan bindes fast til dynens hjørner, så dynen ikke klumper sig sammen?

- ammeindlægget med TO stykker klister og ikke et sølle?

- ammepuden til gylpebabyer, som er forhøjet i den ene side?

- stativet, der kan holde en bog eller et blad, mens man ammer?

- de ekstralange sugerør, der kan holde til varme, som gør det muligt at drikke kaffe, mens man ammer?

- blepakker i minisize i 7/11 til når man løber tør langt væk hjemmefra?

Ideerne er hermed videregivet.

5 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Opfind straks ide nr. 2 og tjen millioner! Husk at få patent B-)

- Anne

Ulrik sagde ...

Jeg ville nu være ganske sikker på, at stativet, der kan holde en bog eller et blad, findes. :)

Cecilie L. sagde ...

Anne - jeg har længe overvejet det, men jeg ejer ikke en symaskine, så jeg ved ikke hvordan jeg skulle få det kreeret. Øv også!

Ulrik - link?! :)

Ulrik sagde ...

Sådan en her, f.eks.? :)

http://www.easytech.dk/shop/unilux-konceptholder-3536p.html

Cecilie L. sagde ...

Må lige tjekke linket, når jeg er på computeren, virker ikke fra iPad. Men tak!