fredag den 5. april 2013

Tre timer i Nørrebrocenteret





Billede 1, 2 og 4: H&M, 3 og 5: Vero Moda. Ja, jeg high street-shopper i noget så kikset som Nørrebro Bycenter (jeg elsker det lidt alligevel). Nej, jeg bliver aldrig en rigtig modeblogger. Og ja, jeg prøvede at pose med noget af det på i spejlet. Og nej, ingen får nogensinde lov til at se dét billede.

Bemærk forresten amme-temaet. Min garderobe gik fra at være begrænset af plads til stor mave til at skulle kunne åbnes op foran. Begge perioder indbefatter i øvrigt kæmpebryster. There, I said it. Jeg kan nu ikke længere komme ned i en str. 38, og det er kun fordi mine bryster tror de er Linses. Det er megabelastende, så glæd jer lige lidt over jeres fordele, kvinder med små bryster :) Jeg har lige surfet Asos' outlet, og pånær én (grim) kjole, kan jeg kun finde kjoler i "curvy"-afdelingen.

Men! Længe leve "loose cut" eller "over size" eller hvad man nu kalder det. Jeg har lige nu en top i str. extra small på, og den strammer ikke! Og den er heller ikke fra Big is beautiful-linjen. Hah.

Ps. Jeg har for øvrigt ikke noget imod kvinder med kurver. Jeg skal bare lige vænne mig til at være en af dem. (Betyder det så, at jeg skal stoppe med at spise chokolade? For så gider jeg ikke.)

Pps. Der var altså udsalg, og jeg har lige fået penge tilbage fra Skat, nå.

Ingen kommentarer: