torsdag den 3. november 2011

Du travle november

Kære blog

Undskyld jeg har fortrængt dig. Det er bare fordi livet fylder så meget i øjeblikket. På den ikke-dramatiske, men meget rare måde. Fx har jeg fødselsdag på søndag. Jeg bliver 26. Jeg tror godt man kan sige, at så er jeg altså voksen. Måske især fordi vi samme dag skal skrive under på en kontrakt. Den betyder, at vi kommer til at være andelshaverne af en fin og fantastisk dejlig lejlighed på Nørrebro fra 1. december af. Bam - voksne og i et meget fast parforhold på en og samme dag!

Jeg glæder mig. Den har skrå vægge, veluxvinduer, stor stue, nyt bad og lys fra oven. Den har også et slidt gulv, kun 2,20 til loftet og et ret småt køkken. Der er ikke engang plads til et stort køleskab eller opvaskemaskine. Men lejligheden gør os stadig meget glade hver gang vi er der. Og det er jo det der betyder noget. Og så gør det jo heller ikke noget, at man har fem minutter til Stefansgade og Nørrebroparken.

Min fødselsdagsgave til mig selv (udover den lille diskrete lejlighed) er en smartphone - Sony Ericsson Xperia Ray for at være helt præcis. Min første smartphone. Det tog mig omkring ti minutter bare at finde ud af hvordan man ringer op, men den er nu ret smart alligevel og tager fine billeder.

Men dem må I se en anden gang. For livet fylder stadig en del, og i november skal jeg nå at holde fødselsdag, rejse til Spanien og pakke hele mit lille hjem. Ah ja, og måske også skrive en lille eksamensopgave.

God november! Jeg ser om jeg ikke kan kigge forbi snart igen :)

2 kommentarer:

Anne Mette sagde ...

Iiih, hvor bliver det spændende med lejlighed og det hele.

Cecilie L. sagde ...

Ja :D