torsdag den 17. marts 2011

Benene op eller bukserne ned!

Ikke for at blære mig, vel? Men jeg har weekend nu! Og det fortjener jeg SÅ meget, for jeg har været en flittig Cecilie i denne uge. (Jeg mener i det her år...) Men det har så også betydet, at det i denne uge er lykkedes mig at forberede undervisning til min praktikperiode, producere et helt radioprogram, arbejde arbejde arbejde, haft undervisning og en masse andre ting som jeg lige har glemt. Det er selvfølgelig kun lykkedes fordi jeg allierede mig med andre flittige mennesker.

Og NU skal jeg have benene op - også selvom det roder i baggrunden, som man jo nok kan se. Og så har jeg skiftet til uldjoggingbukserne (ja, de ser gode ud, ik'? Arvestykke endda!), fordi jeg måtte cykle hjem i ulækkert antiforårsvejr - øv!

Lige nu ser jeg DR-dokumentaren De Udvalgte, især fordi jeg havde undervisning om dokumentarer i dag, men også fordi jeg så Black Swan og tænkte på hvor slemt det mon stod til med balletbørn i Danmark. Og så anbefalede min veninde mig denne dokumentar. Den er i to dele, og jeg er netop nået halvvejs. Så nu, efter en lille opvask- og blogpause, vil jeg se anden halvdel.

Har I set Black Swan eller De Udvalgte? Hvad synes I?

4 kommentarer:

Xenia sagde ...

Jeg har set Black Swan og er helt vild med den - der går nok heller ikke længe, før jeg ser den igen ;) Men De Udvalgte har jeg ikke hørt om - men den lyder spændende. Kunne være jeg skulle kigge på den - især i betragtning af at jeg lige nu skriver projekt om dokumentarfilm ;)

Stine sagde ...

Det lyder meget effektivt! Hvor længe skal du undervise?

Cecilie L. sagde ...

Xenia - kan anbefales!

Stine - bare 4 moduler af 100 minutter hver... en minipraktik :)

Stine sagde ...

Uh, det er da også lang tid! Held og lykke (hvis du ikke er i gang allerede) :)