onsdag den 9. februar 2011

How to survive February...

Friske urter, tomater og citroner... så kan man jo lege, at det er sommer.

Puh, jeg synes det er lidt hårdt alt det her semesterstart og vinter. Jeg arbejder nu 15 timer om ugen og går i skole 6. Jeg havde egentlig tænkt, at overbygningen ville blive "nem", fordi man har så få timer, men man glemmer, at man samtidig skal læse virkelig meget. Det kan man jo vægte som man vil (og har samvittighed til...), men gymnasiefaget kræver en del opmærksom, især fordi jeg synes det er helt vildt spændende og gerne vil med til alle ekstratilbudene - som fx at observere gymnasieundervisning, som vi skal i dag.

Samtidig betyder mit job en hel del for mig, og jeg prøver hele tiden at prioritere det højt også. Udover det, er der jo også veninder, kæreste og familie, der skal passes... selvfølgelig altsammen gode ting, men puha! Man skal også lige have sig selv med i det hele.

Det har jeg åbenbart ikke 100% haft, for mandag eftermiddag blev jeg ramt af en koloenorm migræne, der besluttede sig for at vare et døgn og ignorere alle de smertestillende piller, jeg fodrede den med. Sådan går det, når man glemmer sig selv.

Så i dag har jeg været nede og træne, og selvom det var hårdt at stå tidligt op og slæbe min trætte krop med Jesper ned i træningscenteret, så tror jeg min krop er mig dybt taknemmelig.

Ingen kommentarer: