torsdag den 20. januar 2011

En kop kaffe til min sofa

Jeg dullede min stue lidt op og tog billeder, fordi jeg er i gang med at sælge sofaen og bordet og havde brug for nogle gode billeder til Den Blå Avis. Men mine veninder var for hurtige, så nu er begge dele højst sandsynligt allerede solgt til et par veninder - heldigt man har samme smag!

Men så kan bloggen jo få glæde af billederne i stedet for! Der er ikke altid så pænt, og jeg lavede endda en kop kaffe til lejligheden, så det så lidt hyggeligere ud... Jeg er meget ked af at skulle af med mit sofaarrangement, men det er desværre alt for stort til min lejlighed - jeg bliver ved med at gå og støde ind i det. Heldigvis kan jeg jo så besøge det hos mine veninder nu :)




Her er forresten lige et billede af det færdige rugbrød fra forleden dag:

2 kommentarer:

Cecilie Printz sagde ...

Gud, hvor en hyggelig stue! ^^

Cecilie L. sagde ...

Tusind tak :) Jeg har desværre lige solgt hele sofaarrangementet, men den er nu også blevet hyggelig nu med nye ting!