onsdag den 4. februar 2009

Hverdag

Så har hverdagen ramt mig igen. Langt om længe, kunne man måske sige. Jeg har været på arbejde næsten en hel arbejdsdag og i morgen fortsætter skolen. Selvfølgelig. Ved ikke hvorfor det bliver ved med at komme som en overraskelse at "ja, i morgen skal du OGSÅ sætte dit ur", men det tager åbenbart lidt tid at vænne sig til. Men heldigvis møder jeg først kl. 12 i morgen. Luksus! Meeen jeg skal virkelig vænne mig til ikke at have fridage i løbet af ugen. Altså udover weekenden. Hvem sagde forkælet?

I dag har jeg efter arbejde (som jeg tidligt fra fordi jeg var alene på kontoret og ikke havde noget at lave... lidt mystisk første arbejdsdag? Well.) været i Netto og købt ind, lavet mad (burger og hjemmelavede pommes frittes, mmmh...) og her efter maden har Martin og jeg muget ud i køkkenskabene. Vi har været meget dygtige og taget hver enkel ting op og spurgt os selv og hinanden om 1. Har vi flere ting, der kan det samme? 2. Er vi meget glade for det? 3. Hvornår har vi sidst brugt det? Og det har så resulteret i mere plads i skabene. Yay.

Nu vil jeg tage mig et velfortjent fodbad og se en eller anden serie eller noget andet godt :)

Ingen kommentarer: