tirsdag den 18. marts 2008

Redebygning


Så blev det endelig påskeferie. Længe ventet. Min ferie består mest i at tulle rundt herhjemme og rydde op, gøre rent, læse (lidt), lave mad, drikke kaffe med folk, rykke om på ting, købe nye ting, høre musik jeg havde glemt eksisterede, tale i telefon, gå ture i sneen, komme hjem og lave varm kakao, samle og placere ting fra Ikea, besøge folk i deres nye hjem, opdatere semesterplaner (det her har jeg læst, det her har jeg ikke læst, det her burde jeg måske læse igen...), vaske uforståeligt store mængder af tøj, reparere gamle øreringe, opdage gammelt tøj der var blevet væk, øve mig at sætte nyt komma (bare for at prøve... men jeg ender jo nok med det grammatiske igen - bare rolig!), læse overfladiske livstilsmagasiner, se overfladiske tøsefilm- og serier, være utrolig glad for overfladiske ting i tilværelsen (når nu der er så meget dybt dysterthed (er det et ord?) i meget af det vi læser på studiet) og ikke mindst få lidt forår ind i min lejlighed... Med andre ord, har jeg vist gang i lidt redebygning :) (uden at have hverken mage eller æg - kun dem med marcipan indeni!)


Hvad laver I?

2 kommentarer:

Anne Mette sagde ...

Ja, jeg har IKKE påskeferie :( .. endnu. Alligevel har jeg lige gjort rent og vasket gulv, fordi jeg får besøg af en veninde fra Århus i morgen, så her må gerne være lidt fint. Nå ja, og så spiser jeg yoghurt og venter på jeg skal hen til en fra mit studie og spise tærte. Og så overvejer jeg også at skrive et blogindlæg, hvor der skal et billede af nogle fine blomster ind, som vi har ude i vores gård :)

Anonym sagde ...

Jeg går bare og hygger mig med mig selv. Tager lidt billeder, laver lidt mad, køber lidt ind. Jeg har modtaget et par bøger idag, og jeg regner med, at aftenen nok kommer til at gå med at læse lidt i den ene af dem.
I morgen skal jeg forresten også vaske tøj - jeg trænger til at få fjernet bunken af vasketøj, og så skal jeg hjem til de gamle på torsdag.