torsdag den 4. april 2013

Mod den uendelige... fremtid!


Argh. Så er der afsendt barselsplan til mit arbejde og det dermed fastsat, at jeg starter på mit speciale omkring november. Jeg synes det er megaskræmmende. Men man skal jo til det. Og så skal der søges gymnasiejob og ud i det voksne liv. Og væk fra min nuttede baby. Bare ikke alt for meget, vel?

Jeg tror jeg bliver nødt til at gå lidt ud og shoppe i dag så. Har tilsyneladende stort set ikke brugt nogle penge på mig selv siden Vera blev født, siger netbank. Panikshoppede to ammevenlige skjorter for noget tid siden, men det gælder ikke rigtigt. Desuden har jeg jo ofret noget gammelt tøj til kurvehæklingen, så det giver vel point til at købe nyt, ikke?

Jeg har også lyst til at gå på café hele tiden. Og spise kage. Ved ikke om det bare er sådan en barselsting.

In other news, har vi været til lægen med Vera (hun er fin som hun skal være), planlagt sommerferie (Bornholm med hele min mors familie) og genovervejet boligsituationen. Tror dog ikke vi flytter nogle vegne foreløbig. Så meget fylder 60 cm baby trods alt ikke.

Ingen kommentarer: