torsdag den 10. februar 2011

Misantropisk teatertur

Forleden aften var jeg inde og se det her:

I den her:

Med ham her: Nej, Jesper er vist ikke så begejstret for, at jeg lægger ham ud på det store vide web. Men fint fint, jeg holder ham for mig selv så :)

Men altså, vi var inde og se Misantropen i det nye skuespilhus. Det var min fødselsdagsgave, som jeg fik engang i november, men så har jeg da haft noget at glæde mig til! (Og en lille forsikring om, at vores forhold holder... smart guy!) Jeg havde ret store forventninger til stykket, fordi det har fået tårnhøje anmeldelser, og jeg må sige, at det levede fuld top til disse! Skulle dog lige vende mig, at hele dialogen foregår på rim og var ekstraordinært fjollet. Men det var sjovt. Og kostymerne var rigtig flotte og farverige. Og så er jeg måske selv til tider lidt en misantrop, der nogle gange sætter retfærdighed og ikke mindst ærlighed højere end høflighed, og så kan man jo tænke lidt over det. Jeg er stadig ikke så god til at sige "Nej, nej, du bestemmer hvor vi tager hen!", hvis jeg jo bare helst vil på La Glace og ikke Baresso. Kender I det?

Ingen kommentarer: