tirsdag den 22. februar 2011

Frossen fridag

Jeg undskylder for det fjollede bogstavrim i overskriften, men jeg har ikke haft litteraturfag i flere semestre, og jeg savner sådan allitteration (bogstavrim)! Ja, jeg ved det godt, jeg er kedelig og tør og dansklæreragtig... :)

I dag har jeg fri, som jeg for det meste har om tirsdagen (nøje planlagt og også grunden til, at jeg to dage om ugen sidder liiidt for længe foran en statslig computer, men sådan er det). Nogen har genindført vinter udenfor, og grundet dette (og måske også alt den alkohol fra vinterferien - undskyld krop!) har jeg altså fået ret ondt i halsen.

Derfor står dagen på læsning under dynen, samt masser af varme drikke og dracula-bolcher.

Jeg læser i mit mediefag om Charlot og Charlotte. Kan I huske den? Jeg genså den her i weekenden, og hvor er den overmegasej, den serie! Klart en gensyn (eller flere) værd! Jeg overvejer helt klart at skrive opgave om den. Jeg købte den forresten i Fona til kun 200 kr. - det er da ikke så slemt, vel? Den fylder fire afsnit af en time hver. Desværre er der ikke noget ekstramateriale på dvd'en, og alt musikken fra serien er skiftet ud med dansk musik, da der har været problemer med rettigheder til bl.a. REM. Øv øv.

Lidt lystlæsning bliver det måske også til.

1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Jeg vil så gerne have Mumi-bogen - den er simpelthen så sød!

- Anne