torsdag den 14. oktober 2010

Nyt og ufærdigt

Hej, jeg bygger om på bloggen. Lige nu nægter Blogger dog at godtage mit fine nye baggrundsbillede. Det arbejder jeg lige på. Eventuelt går jeg også lige tilbage til den der grammatikopgave, som jeg i virkeligheden er i gang med at lave. Jeg har det bare lidt svært med virkeligheden lige nu. Den stiller så mange krav. Så er blogfarver sjovere.

Ps. Hvad synes I? Altså, ikke om virkeligheden (jo, også den. Gimme some answers!) men om de nye farver? Kedelige? Farverige? (Som farver jo så ofte er.) Perfekte? En præcis afbilding af min personlighed, hvis den var et farveskema til en blog?

5 kommentarer:

Stine sagde ...

Jeg synes, det er rigtig fint :)

Anne Mette sagde ...

I like it :)

Copenhagen Photos sagde ...

Agreed:)

Katrine sagde ...

Din blog er blevet SÅ fin :)

Cecilie L. sagde ...

Taaak søde mennesker!