tirsdag den 5. oktober 2010

Detaljer

Ting, der gør mig glad...

Tavle-wallstickers fra Tiger. Det er da smart!

Hyggeligt salt- og pebersæt fra nu lukket marskandiser, vase fra Illum, servietholder fra yndlingsbutikken over dem alle: Kitch Kitchen (i Amstedam, altså) og fine kolonihavehusagtige servietter fra Rema 1000. Pludselig blev det meget sjovere at spise pasta med tomatsovs alene mandag aften :)

Er De ked af Deres grimme gulv? For grimt, det er det! (Åbenbart.)

En af mine yndlingsnederdele (fra French Connection), som jeg pludselig kunne passe igen, da det blev moderne at sætte dem i taljen :D
Clipper te fra henholdvis London og helsebutikken på Nørrebrogade. Kan dog også købes på nettet, hvis man gider bruge penge på portoen. Elsker deres te, fordi den smager godt, er økologisk, er Fairtrade og kommer i fine indpakninger :) (intet mindre...)

6 kommentarer:

Copenhagen Photos sagde ...

Det er nogle fine billeder:) Nu er jeg også glad!

Stine sagde ...

Ja, det er godt nok nogle fine indpakninger, den te har. Måske skulle jeg prøve den en dag, bortset fra at jeg ikke rigtig gider bruge penge på porto. :) Hmm... er de mon turen hen til den helsebutik værd.

Janne B.T. sagde ...

Ja, Tiger ER bare en skøn butik! Hilsen en x-medarbejder (er slet ikke forudindtaget!)

Cecilie L. sagde ...

Vinni - jeg har det på samme måde med billeder på din blog :)

Stine - jaah, det er turen værd! Hvis du alligevel er i København, og det er du vel efterhånden ret tit ;) den ligger helt nede lige før Assistentkirkegården på venstre side, hvis man kommer fra centrum.

Janne - ikke dårligt, håber du fik rabat :)

Stine sagde ...

Det er jeg da vist nødt til så :) Og vist også at finde et sted at placere den, så man kan se den, og den ikke bare står gemt inde i skabet. Når nu æskerne er så fine :)

Cecilie L. sagde ...

Ja, præcis! Faktisk er de endnu finere på den anden side, men sådan kunne de ikke stå længere, nu hvor jeg har købt så mange :(