onsdag den 6. november 2013

Svensk shopping

Forleden dag fik jeg en mail på svensk. Det er jo i sig selv hyggeligt nok, men det gjorde det heller ikke dårligere, at det var den svenske webshop Lekmer, der tilbød mig et gavekort til deres danske site, Lekmer.dk.

Jeg har været inde på Lekmers site før, for de har et kæmpestort udvalg. Næsten for stort, så man kan hurtigt bruge timer på gennemgå deres sortiment for at finde den helt rigtige hagesmæk. Hvis man søger på Spise og drikke, finder man for eksempel 826 varer...

De har mange af de ting, man også finder i danske webshops, men jeg fandt også nogle lidt anderledes ting. Jeg synes hurtigt man får en feeling af noget meget svensk, så hvis man bare nærmer sig af at være lige så svenkofil som mig, kan jeg anbefale at man laver sig en stor kop kaffe og henter en kanelbulla eller lidt godis og så kaster sig ud i en virtuel shoppingtur over sundet.




En julekalender med Mumitrolde. Hjemmesko med elge. Lammegynge. Højstol i træ. Alfons Åberg spisesæt. Porcelænskrus. Tudkop med Mumimotiv. Uld/akryl hue. Babykælk.
(Billeder fra Lekmer.dk )

Nu har jeg fået lyst til at tage en tur til Sverige, gå på julemarked, spise korv med mos, sidde ved en pejs og gå en lang tur i sneen...

Ingen kommentarer: