torsdag den 24. januar 2013

Linksbunke

Man falder jo over en del sjove, fine, specielle, mærkelige og brugbare links tit, når man surfer rundt, og især når man gør det så grundigt og hyppigt som når man er på barsel. Derfor tænkte jeg, at jeg ville samle lidt sammen af hvad jeg har fundet, så andre også kunne få glæde af dem.
  • Imaginary Animal - Webshop med fine, finurlige ting, heraf nogle fine prints og skrivehæfter, samt lidt babytøj og meget andet. Jeg fandt den på den svenske livstilsblog DosFamily, som jeg samtidig også lige kan anbefale for deres gode smag og mærkelige humor.
  • 50 Life Hacks to Simplify your World - En moderne version af husmoderens husråd. Brug en tom beholder til brændbare cd'er til at transportere din bagelsandwich eller put pandekagedejen i en ketchupflaske.
  • The Tiny Transforming Apartment That Packs Eight Rooms into 350 Square Feet - Otte værelsesfunktioner i en lejlighed på 30 m2, designet af arkitektstuderende. Det er en video, og man skal lige vente et par sekunder, før den kommer i gang.
  • IKEA Hackers - Tips til hvordan man "hacker" et IKEA-produkt, dvs. bruger det på en anden måde end oprindeligt tiltænkt.
  • Post Danmark Mobilporto - En forklaring på hvordan man køber frimærker med sin telefon. Man får en kode, der skal skrives på brevet, så man kan sende det med det samme.
Hvis man følger mig meget stringent på Twitter, er man nok stødt på nogle af dem før.

Måske gentager jeg succesen en anden dag. Især hvis det er en succes.

Ingen kommentarer: