onsdag den 25. april 2012

Hamborg street art

Her er min første fotoserie fra Hamborg: gadekunst. Jeg ved ikke hvorfor billederne flyver sådan rundt, ved I mon? Jeg har endda været inde og rode i html'en, men intet afslører hvorfor billeder ikke bare må stå lige og pænt.

Men sådan er Hamborg jo også :) (elegant undskyldning, hva'?)


Påskepyntet træ og godt naboskab-vægmaleri ved yogacenter.


Mig og balloner + en pink pige, som jeg også har set i Berlin.


Udendørs barsted i Schanze.


Gaffatape-kaniner i Schanze.


Jesper og piratdreng i Altona + klistermærkeattack i St. Pauli.


Kæmpeplakat lavet af flere små plakater.


Butik den vej.


For en nem og trendy frisure.


Tilfældigt street art rundt omkring.


Og mere. Der skal forresten stå Karolinen-passage - det er nemlig tæt på Karoviertel i Schanze.


Videokamera og bogstaver.


Ansigtskunst ved søen Alster.

I dag spurgte min kollega efter gode Hamborg-tips, og vups - lang overspringshandling på arbejde: Lille guide til Hamborg. Jeg smider den på bloggen snarligt og krydrer den med billeder.

For jeg er vild med Hamborg, og det burde I også være!

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Det ser godt ud. Glæder mig til i næste uge, hvor jeg selv kan se det hele :) Og til den kommende guide til Hamburg!!

Anonym sagde ...

Arrrhhhjjj hvor sjovt. Jesper var tutor, da jeg startede på dansk :)