tirsdag den 24. april 2012

Hej hej

Hamborg
Undskyld undskyld undskyld, at jeg har været så dårlig en blogger. Jeg har lige været lidt i Hamborg og lidt i læse-arbejde-være syg-være stresset-helvede. Jeg er der stadig lidt, for om lidt skal mine pensumopgivelser afleveres og jeg tænker om man ikke burde læse lidt for at gennemskue, hvad man gerne vil til eksamen i.

Jeg gad godt blogge vildt meget og vise mine fine billeder fra Hamborg, genoplive min København-blog, få en af de der trendy surdeje, passe planterne i min vindueskarm, gå en tur hver dag, besøge mine bedsteforældre, skrive i en hemmelig dagbog, løbe tre gange om ugen, støvsuge under sofaen, læse bøger frivilligt og ja... you get the picture.

Og lige nu går jeg faktisk og pønser på en plan, der meget gerne skulle gøre alt dette muligt. Men det hører I sikkert mere om senere :)

Men ja. Det der længere oppe er Hamborg. Det er en brilliant by. Besøg den straks! Jeg lægger snart flere billeder ud, så I kan blive mere overbevist. Den er klart det nye Berlin! Jeg lover det.

Ingen kommentarer: