onsdag den 16. september 2009

Tværfaglighed!

Så er skolestarten vist for alvor gået for mit vedkommende. I dag har været en classic KUA-dag: Jeg mødte til forelæsning 8:15, fortsatte med miniskrivegruppemøde, færdiggjorde mit essay til fredag på nordisk bibliotek, var til to timers library lessons på engelsk bibliotek, drak kaffe i nordisk kaffebar, købte (endnu et) kopikort i kompendieudsalget, kopierede tekster på engelsk bibliotek og nåede til sidst at rette essay'et igennem og læse teksterne til engelsk på nordisk bibliotek. So many studier, so little time...


Men fik jeg tid til at kigge på min bacheloropgave? Nej, selvfølgelig ikke. Efter en sviptur forbi Købmagergade for at spotte hvor jeg er indkaldt til jobsamtale på fredag, kom jeg træt hjem 18:30, lavede hurtig mad og smed mig foran tv'et med en dejligt uakademisk damefilm.

Tilvalg, bachelor og job er måske optimistisk mange ting at proppe ind i ét semester? Nah, I think not...

Ingen kommentarer: