torsdag den 12. marts 2009

Oprydning

Hvad gør man, når man har en frieftermiddag og en rodet lejlighed? Man sætter sit yndlingsmusik på anlægget og går i gang med at sætte ting i sine nye mapper. Det blev til en lille gennemgang af mit "voksne" liv, dokumenteret i billeder og papirer.

Hele tre navneskilte fandt jeg frem til. Og der ligger sikkert flere i alle min unimapper. Hvorfor tatoverer man det ikke bare i panden, så snart man starter sin uddannelse?

Nej, Journalisthøjskolen blev det ikke til noget med for mig. Tænk hvor anderledes mit liv havde set ud, hvis der havde stået "optaget".

Når man lige er blevet student, synes man, at et job som salgsassistent i Irma er toppen. Heldigvis (?) fik jeg afslag, og fik i stedet for et job i en hyggelig lille legetøjsbutik i Hellerup.

Efter alt det, kan ma godt trænge til varm kakao og Californication, så man kan drømme sig hen til et sted, hvor det aldrig sner i marts. Hvis alt går som det skal, behøver jeg kun drømme lidt under to år endnu... :D

Ingen kommentarer: