mandag den 16. marts 2009

Just one of these days

I dag har jeg været på arbejde, hvilket var lidt af en blandet fornøjelse. For det første er der alt, alt for mange håndværkere over det hele, som larmer hele tiden. Det har også resulteret i, at vores normale indgang er blevet spærret og alt er forvirrende! For det andet skulle jeg så ned og tage billeder af vores nye indgang. Det var ret besværligt, og jeg måtte tage en masse billeder, før jeg fik et, der var nogenlunde godt. Da jeg så endelig fandt tilbage til min plads, fandt jeg ud af, at jeg havde glemt den dims man bruger til at få billederne fra min telefon ind på computeren med, når man ikke kan bruge bluetooth. Og det kan man selvfølgelig ikke på forvaltningens computere. Så måtte jeg finde mit gamle kamera (som jeg heldigvis havde med + kabel) og gå ned og tage billeder igen. Desværre havde en bil parkeret foran indgangen mens jeg var væk, og mit billede blev langt fra acceptabelt - men røg alligevel på intranetnyheden om den nye indgang - top story!

Da jeg kom hjem var der heldigvis lasagne- og tærterester i køleskabet, så vi hyggede med mad, Twin Peaks og tegnerier :)

Ikke det bedste billede af indgangen, men det er da lidt sjovt med damen, der er på vej ind!

Ingen kommentarer: