fredag den 25. november 2011

Om jeg stadig findes?

Lidt, ja. Jeg prøver i hvert fald at finde mig selv, midt mellem flytning, uni og arbejde. Jeg arbejder/læser om dagen og pakker om aftenen. Det er en anelse hårdt, men der er lys forude, for meget snart bor jeg sammen med nogen, der gør mig glad hver dag.

Jeg har også lige været en tur i Murcia i Sydspanien med fire seje piger, og det var en fantastisk pause fra semesterstressen (jeg er altid mest stresset, når semesteret er i gang. Måske man alligevel skulle være taknemmelig for, at de har forkortet det til 12 uger?).

I Murcia var der 18-grader og halvskyet. Det var ikke nogen sommer, men det var rart at gå på gaden uden vinterfrakke og sidde på en båd og nyde solen. Det allerrareste var dog, at vi fik så meget veninde-kvalitetstid. I ved, der hvor man når udover at fortælle hinanden, hvordan det går lige nu - jeg skal til eksamen, vi flytter snart, bla bla bla og frem til tanker om fremtiden og fortiden og samtaler om hvad et lykkeligt liv egentlig er.


Vil I gerne se flere billeder? Findes I mon stadig, kære læsere? Jeg savner jer :)

Ingen kommentarer: