tirsdag den 29. november 2011

Kærlighedskavalkade


I går var det Jespers og min 2-årsdag. For at fejre det, var vi på Tribeca NV og få lækker italiensk middag. (Fik et godt tilbud fra Early Bird - klik og bliv glad!) Jesper gav mig en Phil Spector-compilation med masser af dejligt pigepop fra 60'erne.

Jeg forsøger at få presset en masse ind på døgnets sparsomme timer i disse dage, for jeg flytter nemlig på lørdag og der er flytterod i alle hjørner af min lejlighed lige nu! Derudover skrev min underviser og vejleder på min eksamensopgave lige de magiske ord: "Hvis du skrevet noget endnu, kan du jo lige give mig det i morgen." Alt hvad jeg har er en masse rodede noter og ulæste bøger, så jeg bruger lige eftermiddagen på at prøve at skrive det om til en indledning til opgaven.

Jeg surmuler muligvis lidt af stress og eksamensnervøsitet og støv i lungerne (støvsuger besluttede sig selvfølgelig for at gå i stykker inden jeg begyndte at pakke - støv over alt!) i øjeblikket, men I kan tro jeg har mod på at fejre december i vores nye lejlighed! Hurraaa!

Ingen kommentarer: