søndag den 16. januar 2011

Frynsegoder


Jeg plejer altid at brokke mig over hvor få frynsegoder, der er på mit arbejde (bortset fra gratis varme drikke, bogforumbilletter og godt selskab... hm, okay så!), men faktisk har jeg lige fået nogle frynsegoder fra mit træningscenter, Fitness dk. Jeg havde meldt Jesper ind dernede og så fik jeg åbenbart 5000 "point" som tak for hjælpen. Dem havde jeg glemt alt om, men i dag sad jeg og rodede rundt på deres hjemmeside og fik øje på deres butik. Og nu har jeg bestilt ovenstående "gratis" goder :D

Ps. Jeg sidder lige og læser indlægget og opdager, at det lyder som om jeg har fået penge fra Fitness dk. Men det har jeg altså ikke. For at bevise det, kan jeg jo lige brokke mig lidt: Forleden dag var deres dampbad lukket, og det er ellers en af de eneste årsager til, at jeg ikke har valgt et billigere fitnesscenter. Katastrofe :(

3 kommentarer:

Copenhagen Photos sagde ...

Spancy:)Det ser godt ud!
Vil du træne imorgen formiddag? Send en sms hvis du vil:)

Stine sagde ...

Hehe. Jeg synes nu ikke det lød som betalt reklame :) Deres pointsystem er da ret smart, men jeg vil hellere træne for 230 om måneden hos Fitness World (ikke at jeg ved hvad det koster hos fitness dk, men jeg håber det er dyrere! ;))

Cecilie L. sagde ...

289 med studierabat... så det er ikke meget dyrere :)